Conform legislatiei in vigoare, ai intotdeauna dreptul de a returna comanda in termen de 30 de zile, fara invocarea vreunui motiv. Termenul de returnare curge de la data livrarii ultimului produs din comanda ta. Pentru a returna o comanda, este necesar sa ne contactezi.
Produsul trebuie returnat impreuna cu totalitatea documentelor cu care a fost livrat. Daca produsul a carui returnare se doreste a fost insotit de eventuale cadouri, si aceste trebuie returnate. In cazul in care produsul nu este returnat in starea in care a fost expediat, returul nu va fi acceptat.
Instastore va trimite curierul sa ridice coletul a carui returnare se doreste la data stabilita de comun acord, iar costurile privind transportul tur, retur si comisionul bancar vor fi suportate integral de catre partea culpabila (ex.: daca ti s-a livrat un produs defect, Instastore va suporta aceste costuri; daca nu iti place un anumit aspect in legatura cu produsul, tu vei suporta costurile).
Rambursarea sumelor de bani se va face in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice, prin transfer bancar in contul specificat.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Instastore nu se face raspunzator de completarea eronata sau incompleta a datelor din formularul de retur.
*** Nu pot fi returnate produsele de ingrijire personala care au fost desigilate de cumparator din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena. In momentul in care cumparatorul achizitioneaza un astfel de produs, este de acord cu faptul ca nu il poate returna. (Exemple produse ingrijire personala: epilatoare, aparate pentru ingrijirea fetei etc.)
Daca doresti un alt produs in schimbul celui comandat initial, te rugam sa ne contactezi. Mai intai, vom trimite un curier pentru a ridica produsul livrat. Dupa ce produsul initial livrat a fost verificat si s-a stabilit ca intruneste conditiile necesare returului, iti vom expedia produsul ales la schimb. In acest caz, costurile tur, retur, tur vor fi suportate de catre client.
Daca exista o diferenta intre costurile initiale si costurile secundare ocazionate de schimb, diferenta se va rambursa in contul bancar mentionat. In cazul in care produsul ales pentru schimb este mai scump decat cel initial, diferenta va fi platita ramburs in momentul livrarii noii comenzi.